Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza Hliva Marcell kisadózó egyéni vállalkozó (székhely: 2143 Kistarcsa, Síp utca 9. adószám: 55490669-1-33), mint szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

A megrendelés feltétele az ÁSZF elfogadása, ezért kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

I.Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Hliva Marcell ev. (kisadózó)

A szolgáltató székhelye: 2143 Kistarcsa, Síp utca 9.

A szolgáltató elérhetősége: hello@konzolkozert.hu

Elektronikus levelezési címe: hello@konzolkozert.hu

A szolgáltató postacíme: 2143 Kistarcsa, Síp utca 9.

Ügyfélszolgálatának levelezési címe:2143 Kistarcsa, Síp utca 9.

Nyilvántartási száma: 54179903

Adószáma: 55490669-1-33

Nyilvántartásba bejegyző hatóságneve: BM Nyilvántartások Vezetéséért Felellős Helyettes

                                                                 Államtitkár Okmányfelügyeleti Főosztály

Képviselő, kapcsolattartó: Hliva Marcell

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank

Számlaszám:11742513-21455890

Telefonszáma: +36307202000   amely hívható munkanapokon:   10-18    óráig

Tárhely szolgáltató: Rackhost Zrt.

A szerződés nyelve: magyar

II. Hatályba léptető és alapvető rendelkezések

1.

A jelen ÁSZF 2021. december hónap 1. napján lép hatályba és visszavonásig hatályos.

2.

A Szolgáltató általi egyoldalú módosításokat a Szolgáltató a módosítás hatályba lépése előtt 10 nappal a honlapon közzéteszi és megjelöli a hatályba lépés napját. Az ÁSZF hatálya minden megrendelőre kiterjed.

3.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezőjótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet ide vonatkozó rendelkezéseire.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament ás a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

III. Megvásárolható termékek és szolgáltatások

1.

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. Személyes átvételre kivételes esetekben (postai cím változás, szerviz-cserekészülék átvétele, stb.), telefonon előre egyeztetett időpontban az ügyfélszolgálatunkon van lehetőség.

2.

A termékekhez tartozó árak forintban értendőek és az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény szerinti ÁFA-t nem tartalmazzák, mert a Szolgáltató alanyi ÁFA menteséggel bír.

3.

A termékek megjelenített árai nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

4.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

5.

A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

6.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webshop felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

7.

Nyereményjáték:

Az aktuális nyereményjátékokról a honlapunkon, instagram oldalunkon és hírlevelünkben értesülhetsz. A nyereményjátékban való részvétel feltételeit a honlapunkon a „Nyereményjáték” menüpontban olvashatod.

IV. Rendelés menete

1.

Megrendelő kizárólag nagykorú, cselekvőképes személy lehet, aki az ÁSZF elfogadásával igazolja, hogy ezen feltételeknek megfelel.

2.

A rendelés menete

Regisztráció / Adatok megadása

A regisztráció során az alábbi adatok megadása kötelező:

  •          Teljes név
  •          E-mail cím
  •          Jelszó
  •          Telefonszám
  •          Pontos cím (Irányítószám, Település, Utca, házszám és emelet / ajtó)

A megvásárolni kívánt termék – annak kiválasztását követően – a „Kosárba teszem” gombra kattintással helyezhető a kosárba.

A termék/termékek kosárba helyezésének végeztével a „Kosár” gombra kattintva a kosár tartalmának áttekintése következik, amely egyben a vásárlás véglegesítés 1. lépése. Itt lehetőség van kuponkód beírására is amennyiben a vásárló birtokában van az adott termékhez tartozó kuponkódnak. Ezt követően a „Tovább A Pénztárhoz” gombra kattintva véglegesíthető a rendelés a Számlázási adatok megadása és a fizetési mód kiválasztása után.

A számlázási adatoknál meg kell adni:

Vezetéknév

Keresztnév

Cégnév (opcionális)

Ország

Utca, házszám

Emelet, ajtó (opcionális)

Város

Megye

Irányítószám

Telefonszám

E-mail cím

További információk (opcionális)

Fizetési mód kiválasztása

Az ÁSZF elfogadása után a „Megrendelés Elküldése” gombra kattintva véglegesíthető a rendelés. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a megrendelések véglegesítését követően teljeskörűen felel az általa kitöltött adatok helyességéért és pontosságáért.

3.

Az adatbeviteli hibák kijavítására, plusz termékek hozzáadására, termékek törlésére, az ár ellenőrzésére és a személyes illetve szállítási adatok ellenőrzésére a „Megrendelés Elküldése” gombra kattintás előtt van mód.

4.

A számlázási adatoknál meg kell adnia e-mail címét, a szállítási címet, telefonszámát.

5.

Fizetési mód kiválasztása; közvetlen banki átutalás, utánvéttel történő fizetés között lehet választani.

6.

Közvetlen banki átutalás opciót választva a Megrendelés elküldése gombra kattintva a sikeres megrendelés oldalra kerül, ahol megkapja a szükséges adatokat a banki átutaláshoz.

Kedvezményezett neve: Hliva Marcell E.V.
Bank: OTP Bank
Számlaszám: 11742513-21455890
Közlemény: Rendelésszám

A termék kiszállítása az összeg beérkezését követően történik.

7.

Barionnal történő bankkártyás fizetésnél az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadását követően a “Fizetés Barionnak” gombra kattintva az oldal átirányítja a vásárlót a Barion fizetési oldalára.


A termék kiszállítása az összeg beérkezését követően történik

8.

Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.  Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

V. Fizetési módok

1.

Banki átutalással történő fizetés esetén közvetlenül a 11742513-21455890 számú bankszámlánkra.

A kedvezményezett neve: Hliva Marcell E.V.

A szolgáltató bank: OTP Bank

A megjegyzés rovatban tüntesse fel a rendelésszámot.

A kiszállítás a pontos összeg beérkezését követően történik.

2.

Csomagküldő szolgálatnál utánvéttel történő fizetés. Fizetés közvetlen a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával, autoata esetében kártyával. Utánvétellel fizethető összeg maximum 150.000 ft, magasabb összeg esetén csak és kizárólag előre utalást követően tudjuk teljesíteni a szállítást.

3.
Bankkártyás fizetés Barionon keresztül.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/20130

Barion Payment Zrt.(székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.;nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-048552;adószám: 25353192-2-43; közösségi adószám: HU25353192)


4.
Fizetés készpénzben vagy bankkártyával személyes átvételnél számlázás követően, előre egyeztetett időpontban.

VI. Csomagküldés

1.

Futárszolgálati díjak:

Automatába szállítás esetén: 1000 Ft
Házhoz szállítás esetén: 2000 Ft

Csomagküldést a FoxPost Zrt. végzi magyarország egész területén.

További részletek:  

https://foxpost.hu/foxpostrol

VII. Megrendelések feldolgozása

1.

Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.

2.

Ha Szolgáltató a terméket azért nem tudja leszállítani, mert a termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamintFelhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

3.

A megrendelt termékek kiszállítását kizárólag a FoxPost Zrt. végzi.

https://foxpost.hu/foxpostrol

Amennyiben átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért  a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

VIII. Elállás joga

1.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül írásban indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállás esetén a csomagot vissza kell küldeni a Szolgáltató részére hiánytalanul és bontatlanul.

2.

A Megrendelő nem gyakorolhatja az elállás jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének a teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Megrendelő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, továbbá, ha a Megrendelő a csomagot felbontotta, az egyedi matricát megsértette.

IX. Garancia, jótállás

Új termékekre az adott gyártó által meghatározott idejű garanciát vállalunk.

Használt termékeinkre 3hónap jótállást/garanciát vállalunk.

Meghibásodás bejelentése írásban a hello@konzolkozert.hu e-mail címen és telefonon a +36307202000 telefonszámon lehetséges.

X. Panaszkezelés

1.

Postai vagy elektronikus levélben érkezett panaszt a Szolgáltató 30 napos határidővel írásban megválaszol.

2.

Panasszal lehet fordulni a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is amelynek elérhetősége;

1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20. Tel: +36 1 459 4800    E-mail: nfh@nfh.hu

XI. Adatvédelem

1.

Az adatvédelmi tájékoztatót a honlapról lehet letölteni.

Az adatokat harmadik személy részére kizárólag a megrendelés teljesítése céljából adhatjuk át (pl. csomagküldés esetén).

XII. Vegyes rendelkezések

1.

A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll, felhasználására csak a Szolgáltató kifejezett írásbeli engedélye alapján lehetséges.

2.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni, amennyiben ez nem lehetséges az esetleges jogviták esetére kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság illetékességét, amelynek alávetik magukat.

Kistarcsa, 2021. december 1.

Hliva Marcell ev. Szolgáltató